یزدفردا» حال حجت الاسلام یحیی زاده نماینده مردم میبد و تفت در مجلس که از چند روز قبل به علت سکته در بیمارستان فیروز گر تهران بستری می باشد به شد ت وخیم است و انتظار این است هموطنان عزیز برای شفای عاجل ایشان دعا نمایند تا با توجه باریتعالی شاهد بهبودی این نماینده زحمتکش مردم که به حق یکی از پرکارترین نمایندگان مجلس و یکی از ساده زیست ترین نمایندگان مردم است که به عنوان الگوی ساده زیستی مسئولان می توان از وی یاد کرد باشیم

یزدفردا»یزدفردا» حال حجت الاسلام یحیی زاده نماینده مردم میبد و تفت در مجلس که از چند روز قبل به علت سکته در بیمارستان فیروز گر تهران بستری می باشد به شد ت وخیم است  و  انتظار این است هموطنان عزیز برای شفای عاجل ایشان دعا نمایند تا با توجه باریتعالی شاهد بهبودی این نماینده زحمتکش مردم که به حق یکی از پرکارترین نمایندگان مجلس و یکی از ساده زیست ترین نمایندگان مردم است که به عنوان الگوی ساده زیستی مسئولان می توان از وی یاد کرد  باشیم

 

آخرین وضعیت یحیی‌زاده در گفت‌وگو با همسر نماینده تفت و میبد

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شب گذشته و امروز (سه‌شنبه) به عیادت حجت‌الاسلام والمسلمین یحیی‌زاده رفتند.

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدرضا تابش نماینده اردکان و احمد توکلی نماینده تهران شب گذشته و علیرضا زاکانی و مهدی کوچک‌زاده نمایندگان تهران، حسن زمانی مشاور رییس مجلس، استاندار یزد، امام جمعه میبد و نماینده‌ای از دفتر ریاست جمهور امروز به ملاقات نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی رفتند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال یحیی‌زاده شب گذشته برای دومین بار دچار عارضه سکته مغزی شده و به حالت کما رفت، وی یکشنبه شب نیز دچار سکته مغزی شده و در پی آن قدرت تکلم خود را از دست داده بود.

 

همسر این نماینده مجلس در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه وضعیت یحیی‌زاده از شب گذشته تاکنون تغییری نداشته، از مردم خواست برای بهبودی و شفای وی دعا کنند.

 

وی اکنون در بیمارستان فیروزگر تهران بستری است.

.
فرزند یحیی زاده مطرح کرد:

آخرین وضعیت جسمانی یحیی زاده/ برای پدرم دعا کنید

فرزند نماینده تفت و میبد گفت:‌ پدرم در حالت کماست و از مردم می خواهم که برای بهبود شرایط جسمی اش دعا کنند.

سید جلال یحیی زاده نماینده تفت و میبد که دچار سکته مغزی و در بیمارستان فیروزگر تهران بستری شده بود از صبح امروز به حالت کما رفت.

بعد از ظهر امروز در تماسی با تلفن همراه این نماینده آخرین وضعیت جسمانی اش را جویا شد که فرزند وی با پاسخ دادن این تلفن گفت: حال پدرم خوب نیست و پزشکان خواستار دعا جهت بهبودی حال وی شدند.

 

فرزند این نماینده در حالی که بغض کرده بود، گفت:‌در حال حاضر سطح هوشیاری پدرم بسیار پایین است و در حالت کما می باشد.

وی از مردم خواست تا با دعا به درگاه خداوند موجبات بهبودی حال این نماینده را فراهم کنند.

حجت الاسلام یحیی زاده که از مجلس ششم،‌هفتم، هشتم و نهم نمایندگی مردم تفت و میبد را برعهده داشت، در بین همکاران خود به ساده زیستی معروف است.

وی بسیار ساده زیست و مردمی بود و تنها نماینده ای بود که از تهران تا حوزه انتخابیه و بلعکس با اتوبوس تردد می کرد.

این نماینده مردمی بعد از سالها نمایندگی تنها یک موتور یاماهای 80 داشت که با همین موتور در حوزه انتخابیه خود تردد می کرد.

 

نماینده تفت و میبد به کما رفت

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجلال یحیی‌زاده نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی شب گذشته و برای دومین بار دچار عارضه سکته مغزی شد و به کما رفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجلال یحیی‌زاده نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی شب گذشته و برای دومین بار دچار عارضه سکته مغزی شد و به کما رفت.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام یحیی‌زاده که یکشنبه شب سکته مغزی کرده بود و قدرت تکلم خود را از دست داده بود، شب گذشته مجددا سکته مغزی کرد.

وی که پیش از سکته دوم اوضاع جسمی پایداری داشت اکنون در بیمارستان فیروزگر تهران بستری است.

همسر این نماینده مجلس گفت که برای سلامتی ایشان امیدمان به خداست.

حجت الاسلام سیدجلال یحیی‌زاده که متولد سال 1339 در شهرستان میبد است، سابقه نمایندگی در دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی را دارد.


هیأتی از طرف رئیس‌مجلس، به عیادت یحیی‌زاده رفت
مشاور رییس مجلس با بیان اینکه هیأتی از طرف رئیس‌مجلس، به عیادت یحیی‌زاده رفتند، گفت: از همکاران نماینده تفت و میبد در مجلس تقاضا داریم برای سلامتی و شفای وی دعا کنند.

حسن زمانی گفت: امروز باخبر شدیم آقای یحیی‌زاده دچار مشکل مغزی شده و در بیمارستان فیروزگر بستری است، ریاست مجلس که نگران سلامتی وی بود، به من ماموریت داد که سریعا به همراه مدیر کل سلامت مجلس و مدیر کل روابط عمومی از این نماینده عیادت کنم.

مشاور رییس مجلس شورای اسلامی افزود: با مراجعه به بیمارستان فیروزگر و صحبت با پزشکان در جریان سیر درمانی وی قرار گرفتیم که متاسفانه مطلع شدیم وی دیشب نیز دوباره سکته کرده و هم اکنون در وضعیت کما به سر می‌برد.

وی توضیح داد: خوشبختانه بیمارستان فیروزگر تیم پزشکی بسیار مجربی دارد و از زمانی که آقای یحیی‌زاده به این بیمارستان منتقل شده، کاملا تحت نظر است و نیازی به تیم پزشکی جدید نیست.

زمانی بیان کرد: اگر نیاز به دعوت پزشک متخصص جدید باشد، قطعا کادر پزشکی بیمارستان این کار را انجام خواهد داد.

وی درباره علایم جسمانی یحیی‌زاده بعد از سکته دوم، گفت: فعلا او در حالت کما قرار دارد و البته باید دید در روزهای آینده برگشت جسمانی ایشان به چه صورت خواهد بود.

مشاور رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابراز امیدواری دکتر معالج وی، بیان کرد: از کسانی که در جریان این خبر قرار می‌گیرند و از همکاران ایشان در مجلس تقاضا داریم برای سلامتی و شفای وی دعا کنند.

سیدجلال یحیی‌زاده علاوه بر دوره نهم، سابقه نمایندگی مردم تفت و میبد در ادوار هفتم و هشتم مجلس را در کارنامه کاری خود دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا